Thursday, September 3, 2009

guru2...
mdm hajar n ustzh zubaidah

rakan2 ku




rakan2 ku jua
Tatkala sibuk dengan assignment and exam yang masih tidak menampakkan tanda2 surut.. teringat aku zaman dlu2…
Dulu mse skolah.. keje skolah bley wat nagn kengkawan…
Dulu.. sume cg yg bg.. xyah cr sniri.. cma tunggu arahan je..
Mcm2 event ada kat sekolah.. mse tu ar nak releas tension akibat belajar (blajar ke??? hehe)
Sronok sume event2 tuh..
Dlu ada kawan2 yang bek.. kawan stu dorm,bilik air and kekawan satu bacth…







Seronoknye..
Dlu ader sambutan hari raye…
Igt lg ak ngan husna jd perempuan pertama sembelih ayam.. bes gler..
Huhu… x penah2 sembelih ayam.. remarkabl e memory btol..
Ad bubur asyura.. taun ni aku x makan lagi bubur asyura.. rindunyer..huhu
Kawan2 pun rami.. sentiasa support aku dr balakang ketika wat bek and wat perkara x berapa bek ( bukan mende jahat ek) hehehe
Ad kawan2 waktu kene tangkap x turun riadah..
Ada kawan2 ketika lewat ke surau ( kene kejar ngan ustaz suhaimi sudin.. temasuk khod n husna heheh)
Ad kekawan study sekali,makan sekali.. sume sekali laa.. x ada 2 kali..heheh
Ad kekawan ajar aku wat homework ltihan..
Besnyer…
Dan yang paling bes ialah guru2nye..
Klu x kerana mereka.. tak smpi aku kat cni..
Xmenulis aku kat blog nih..
Dan x jadi ak insan sebegini…
Terima kasih sume..
Luv u all

No comments:

Afifah's Money!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...