Wednesday, October 26, 2011

Counting days..

Salam alaik!

Mengira2 hari untuk hari besar bulan ini yakni ESCAPE(ISK) yang telah dirancang sebulan sebelum ini.. fuh kus semangat.. gementar dijiwa, terasa rapuh tulang bahu dan berpeluh dahi bila memikirkan hari besar ni..Mudah2an berjalan lancar..

Terbit rasa kagum dengan jiwa jiwa besar rakan2 serta kakak senior yang terlibat..tidak terbayang Jiwa2 Rasulullah, para sahabat, khalifah2 serta syahidin.. Sungguh, besar jiwa mereka menyumbang untuk umat hari ini..islam yang dinikmati dengan helaan nafas ini.. bukankah iman dan islam itu sebesar2 nikmat?

"..Pada hari ini, Aku telah sempurnakan bagi kamu agama kamu, dan Aku telah cukupkan nikmatKu kepada kamu, dan Aku telah redakan Islam itu menjadi agama untuk kamu..." 
Al Maidah- 3

There are only 2 days remaining to D-day! Ya Allah berikanlah kami kekuatan untuk memberi.(o Allah give us strength to give others!)

p/s: Happy circle dengan kak im dan rakan2 sangat happy! Alhamdulillah dan rindu kak tira jugak! =) hmm jom sama2 usahakan 10 muwasaffat tarbiyyah nak??



7 comments:

nurulhusnazubir said...

same!! masyallah..alhmdlh :) sini pun tgh bsiap utk ISK. btw, ESCAPE stands for?

Nurasyikin Mohd Noh said...

insyaAllah! gerun juga! berdebar mahu menempuh~ O Allah! help us in this path :)

Afie Superb said...

husna - wahh... gambaremashou! sama2 kita usahakan! =) ESCAPE tu just nme kitorg bagi supaya x nmpak cm ISK sgt heheh.. nak ESCAPE dari jahiliah terlampau.. hehe
ikin-amen amen amen!! fastabiqul khairat!

SIS said...

syahadatul haq pulak di sini.:)minggu depan khatibah iA..terbang la mai bumi penang.
xkira di mana jua tujuan kita sama..go go chayok!!!!isk best..nnt boleh share..sharing is caring=)

nurulhusnazubir said...

wahhhhh....bestnya kalau kita boleh bjumpa dlm program mana2...shira, pah <3 smua dh 'sma frequency' nmpk gayanya :') masyaAllah2..alhmdlh

Afie Superb said...

syira- waahh... selamat berjaya!! =) kalo bley terbang.. skang jugak nak terbang hehehe
husna- subhanallah, tabarakallah.. ramai jugak kawan2 kita yang dijalan ini insyaAllah! sue pun salah seorang tau!! ari tu ad pegi prog kat masjid sunway tp x berjodoh jumpe ngan su.. slalunye program sue pun kat masjid sunway! =) rasa indah kan?! =)

Menang atau Syahid Adwa'. said...

And the ISK was not that bad kan? :P

Good job!

Afifah's Money!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...