Saturday, November 7, 2009

kek bulan and perayan tanglung......

haha sudah berkarat rupenye blog aku ni..
sdih aku..
x pe ni blog aku sorg je...
ska ati aku la hahahhahahah....
post kali ni adalah mengenai perayaan tanglung and kuih bulan..
sebenarnya celebration ni dibuat oleh kwn2 chinese UNMC..
kitorg2 je... x ramai pun tp still meriah heheh..
ak ngan zeti je malay ,se tu... yg len sume cine..
hahah kan bru semangat 1 Malaysia... heheh
malam tuh diorg bli siap2 tanglung yg warna warni... cam ni...

ni gamba zati and chia yee sume...

heheh.. ader jugak kwn2 yg bwk kuih bulan...
mla2 takut gak nak makan..
heheh pastu ad sorg kwn ni convincekan kitorg (aku n zati) yg kuih ni halal.. heheh
aku pun mkan perisa green tea and perisa kacang..
ok la..
tp aku rasa klu utk org melayu... korg x prefer kut.. aku rse perisa gereen tea tuh mcm rsa shampoo hahahah... kacang tu ok la..
ni ada beberapa gambar mlm tu..
gamba x berkualiti heheh...


chong kok yung,elton yan, chia yee, zeti,yingle,aku ang chong yeah cheen


ni gamba budak2 yang dok kat kapas hall.. long live kapas hehehe



No comments:

Afifah's Money!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...